Informació general
El Viatge MAE és un itinerari de 10 dies pensat per descobrir alguns dels paisatges més espectaculars de Costa Rica.
Recorrem volcans, selves tropicals, cascades i platges en grup reduït, sempre acompanyats per un guia especialitzat i amb un enfocament de turisme sostenible.
Viatge MAE: descobreix l’essència de Costa Rica en 10 dies
El Viatge MAE és un itinerari de 10 dies pensat per descobrir l’essència de Costa Rica. Recorrerem selves tropicals, volcans, cascades, platges i petits pobles, combinant espais naturals espectaculars amb la cultura local i un model de turisme sostenible en grup reduït.
Amb aquest viatge l’objectiu principal és que visqueu l’essència de Costa Rica, un viatge al cor de Tiquicia.
Un viatge alternatiu on visitarem llocs no massificats com Bajos del Toro, combinat amb zones com l’Arenal més icòniques i turístiques.
De les muntanyes d’Alajuela als boscos de Bajos del Toro.
Començarem el viatge explorant la província d’Alajuela visitant poblacions dedicades al cultiu del cafè, “el Grano de Oro” i d’altres com Sarchí, al disseny i elaboració de mobles artesanals i ornamentals.
Caminarem entre selves tropicals, descobrirem cascades amagades i coneixerem alguns dels paisatges menys coneguts de Costa Rica a Bajos del Toro, una de les valls més espectaculars i juràssiques de Costa Rica. Moment per gaudir de la natura en estat pur.
El volcà Arenal i la natura més exuberant.
L’imponent Volcán Arenal, rodejat de fauna i flora en abundància amb la seva estampa icònica característica, serà el moment per relaxar-nos amb banys termals i continuar amb experiències del bosc plujós.
Guanacaste i la Península de Nicoya.
Seguidament visitarem una província amb un caràcter genuí diferencial, Guanacaste. Nicoya i els seus habitants perseverants i constants son exemple de vida, que destaquen per ser una de les 5 zones blaves a nivell mundial.
Pacífic Central i Puntarenas.
Puntarenas, la Perla del Pacífico, essència tica. Una de les zones mes alternatives que proposem. Postes de sol espectaculars al Puerto, acompanyades de refrescants “Churchills” a la vora del far i el mar.
Pacífic Central, zona de lagartos, el Río Tárcoles i el Parque Nacional Carara destaquen per ser una de les zones més reconegudes ontològicament a nivell mundial. Platges d’arena blanca i negra volcànica rodejades de vegetació tropical que abraça el mar.


Què inclou el Viatge MAE?
Consulta tots els serveis inclosos en el Viatge MAE i les despeses que cal gestionar per compte propi abans de reservar.
Itinerari del viatge MAE
Descobreix l’itinerari complet del Viatge MAE, un recorregut de 10 dies i 9 nits dissenyat per descobrir alguns dels paisatges més espectaculars de Costa Rica.
Al llarg del viatge recorrerem selves tropicals, volcans, cascades, platges i petits pobles amb encant, combinant natura, cultura i experiències autèntiques. Cada etapa està pensada perquè gaudeixis del país amb calma, en grup reduït, acompanyat d’un guia especialitzat i seguint un model de turisme sostenible.
Descobreix el recorregut dia a dia del Viatge MAE.
Alajuela
Recollida a l’aeroport Juan Santa María, per un representant de MAE Experimenta Costa Rica!
Desplaçament fins a l’allotjament de concentració del grup de viatge.
Un cop reunits tots els viatgers, procedirem a les pertinents presentacions entre els aventurers i repàs del programa de viatge.
A continuació sopar i descansar.
Sopar inclòs.
Alajuela – Bajos del Toro
Descansats del viatge i després d’esmorzar comença la nostra aventura per Costa Rica.
Ens desplaçarem fins la població d’Atenas, província d’Alajuela, aquí gaudirem de l’experiència del cafè cooperatiu, aquesta zona destaca per ser una de les productores de les millors qualitats de cafè del país.
Seguidament ens desplaçarem fins la població de Sarchí, reconegut poble d’artesans, summament conegut per l’elaboració de les carretes típiques. Decorades, elegantment tallades i pintades a mà, són un símbol nacional de Costa Rica.
Seguirem fins la zona de Bajos del Toro fins arribar a l’allotjament, sopar i descans.
Esmorzar, dinar i sopar inclosos.
Bajos del Toro
Aquest dia toca gaudir d’una de les valls més espectaculars del país, Bajos del Toro ens ofereix un ambient de selva tropical, de clima humit i plujós, amb paisatges i caigudes d’aigua espectaculars. Una joia per explorar d’aigües transparents, rius i gorgs d’aigua blava. Natura en estat pur!
Trekking Catarata del Toro, amb una caiguda d’aigua de més de 90m. Caminant per les pastures també arribarem a las Cascadas Azules, on gaudirem de diferents salts d’aigua i d’un bany ben merescut.
A continuació ens desplaçament fins l’allotjament.
Esmorzar, dinar i sopar inclosos.
Bajos del Toro – Arenal
Abans de desplaçar-nos fins a una de les zones més emblemàtiques de Costa Rica, Volcán Arenal, la Fortuna, gaudirem del Bosque Nuboso de la zona de San Ramón.
Reserva del Bosque Nuboso de los Ángeles, en aquest boirós parc privat podrem gaudir d’una zona alternativa a la massificació, amb pocs turistes al igual que Bajos del Toro. Practicarem senderisme envoltats d’un entorn seré, on habiten al menys fins a 258 especies d’aus, que de segur alguns podrem observar.
Després d’un merescut dinar continuarem fins la Fortuna.
Esmorzar, dinar i sopar inclosos.
Arenal
El volcà Arenal, ubicat a la regió de San Carlos, és una de les icones més importants de Costa Rica, envoltada d’un exuberant bosc plujós ens ofereix un entorn privilegiat, vegetació i fauna en abundància. Una de les destinacions més populars del país centre americà.
Visitarem un parc d’aventura on gaudirem de tirolines i ponts penjants, guiats per naturalistes experts.
Avui el dinar serà lliure, podreu escollir entre diferents cuines i anar un poc a la vostra.
A la tarda serà el moment de gaudir de les aigües termals, les zones volcàniques ofereixen aquests espais singulars, per relaxar-nos i impregnar-nos d’aquestes aigües medicinals.
Esmorzar i sopar inclosos.
Arenal – Guanacaste
Abans de canviar d’entorn i de província visitarem el Parque Nacional Volcán Arenal.
Caminarem per diferents senders on podrem apreciar l’abundància de vegetació i vida silvestre que protegeix el parc. Així com observar l’iconic con volcànic, Lago Arenal, Cordillera de Tilarán, cràter i el majestuós arbre de ceiba de més de 400 anys.
El dinar també serà lliure per aprofitar que tenim diversitat de cuines i restaurants.
Un cop dinats serà moment de traslladar-nos fins la següent destinació, Guanacaste, que destaca entre d’altres la seva tradició ramadera, ”los sabaneros” formen part del propi paisatge, ens els podem trobar muntant a cavall conduint ramats de bestiar per tota la regió.
Esmorzar i sopar inclosos.
Guanacaste – Península de Nicoya
Guanacaste, es va annexar a Costa Rica el 1824, amb la integració Costa Rica no només va guanyar territori amb els antics veïns comercials, sinó que se’ls va unir un poble peculiar, una manera de viure i estil de vida que crea longevitat.
La península de Nicoya forma part d’una de les 5 zones blaves a nivell mundial, on una part representativa de la població arriba a ser centenària. Els factors principals i en comú amb les altres regions o zones blaves són; una bona salut física i mental, una dieta tradicional sana, vida social i familiar, però sobretot una vida molt poc sedentària.
Visitarem la seva comunitat participant d’experiències que ens ajudaran a entendre la idiosincràsia d’aquesta zona blava.
També a la zona, com a tota Costa Rica, els refugis o santuaris d’animals són molt presents. Aquests refugis són una llar temporal o permanent d’animals lesionats o orfes. Aquests animals són atesos per veterinaris professionals i un esforçat equip de cuidadors i voluntaris. Tindrem l’oportunitat de visitar-ne un d’aquest.
Esmorzar, dinar, sopar inclosos.
Guanacaste – Pacífico Central
Després d’un bon esmorzar serà el moment de tornar a canviar de zona, ens dirigirem al Pacífico Central, província de Puntarenas.
La nostra propera experiència la viurem al Río Tárcoles, podrem observar ben de prop el cocodril americà i multitud d’aus tot navegant pel riu.
Tárcoles té com a teló de fons el Parc Nacional Carara, que en idioma indígena Huetar significa “Río de Lagartos”, compta amb un bosc de transició on conviuen especies pròpies del bosc sec i humit, destinació ornitològica mundialment coneguda, on destaca la Lapa Roja.
La tarda serà lliure per gaudir de la platja o entorns de l’allotjament.
Esmorzar, dinar i sopar inclosos.
Pacífico Central
El matí el tidrem lliure per continuar gaudint de la platja i dels seus entorns.
Després de dinar sortirem cap el Puerto, Puntarenas, capital de província. Ciutat que destaca per la seva activitat pesquera. Mariscos i peixos que es poden assaborir als diferents restaurants i sodas del Passeo de los Turistas.
Puntarenas és un port d’arribada de creuers turístics, que disposa d’una terminal de ferris per creuar el golfo de Nicoya. El Puerto és una destinació turística per a la població local, per la proximitat amb San José (capital de Costa Rica) i el Valle Central.
Farem una passejada pel Passeo de los turistas fins arribar al famós far del Puerto, degustarem el famós “Churchill” i acabarem amb un sopar fi de viatge en algun típic restaurant.
Esmorzar, dinar, sopar inclosos.
Aeroport
Després d’esmorzar i a una hora convinguda ens desplaçarem fins l’aeroport Juan Santa María, serà el moment dels adeus i retorn a casa.
Descobreix el Viatge MAE en vídeo
Vols conèixer millor com és el Viatge MAE abans de reservar?
En aquest vídeo t’expliquem l’essència de l’itinerari, els paisatges que recorrerem i la manera com vivim Costa Rica: en grups reduïts, amb un guia especialitzat i apostant per un turisme sostenible.
Una manera de descobrir l’experiència abans de començar el viatge.
Contacta’ns
Omple el Formulari de Contacte i nosaltres ens posarem en contacte amb tú i t’informarem de tot el que necessitis conèixer.
Els camps amb * són obligatoris